نخستین اجلاس سراسری نماز هوانیروز در اصفهان برگزار شد

نخستین اجلاس سراسری نماز هوانیروز و یادواره شهید نماز امروز در مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۴۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰ - 09January 2024

نخستین اجلاس سراسری نماز هوانیروز در اصفهان برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، اولین اجلاس سراسری نماز هوانیروز و یادواره شهید نماز امروز (سه‌شنبه) در مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمين «رضا کیانی» رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش شهید وطن‌پور هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی در این مراسم به تببین جایگاه و ارزش نماز در آیات و روایات پرداخت و گسترش امروزه فرهنگ نماز را متاثر و به برکت خون شهدایی چون سپهبد شهیدصیاد شیرازی و شهید خلبان حسین قاسمی برشمرد.

وی با تشریح فعالیت‌های ارتش انقلابی در راستای ترویج فرهنگ نماز، گفت:  نشر ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ شهادت نشات گرفته از رزمندگانی است که نماز را در اولویت برنامه زندگی خود می‌دانستند.

همچنی با حضور حجت‌الاسلام «ابراهیم رنجبر» رئیس ستاد اقامه نماز استان اصفهان از فعالین عرصه ترویج فرهنگ نماز تقدیر بعمل آمده و دانشجویان خلبان و مهندسین پرواز مرکز آموزش هوانیروز با ابعاد زندگی شهید سرلشگر خلبان «حسین قاسمی» معروف به «شهید نماز» آشنا شدند.

در حاشیه این مراسم، برنامه‌های جانبی از جمله مسابقات سراسری شعر و نقاشی کودکان و نوجوانان، نمایشگاه تصویریبا موضوع نماز و حضور خانواده های کارکنان اجرا شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار